A Trip to Danga Bay...
Sunday, May 10, 2009
Like always..bila hujung minggu Mama & Bapak tak akan miss bawak Alya jalan2. That's a promise yang Mama buat walau sesibuk manapun dia... so last week (Sabtu) kami ke Danga Bay.. Alya loves naik train.... Next week nak gi tengok Dinasor pulak.....yeay!!!
Puteri Korea...
Sunday, April 19, 2009
Mama bought baju kebangsaan Korea for Alya dengan rega 50,000 won (RM150.00). ada dua jenis baju..untuk orang kebanyakan dan para bangsawan. Untuk Alya mestila Puteri Bangsawan....nasib baik budak uchuk acam ni nak pakai..if tak...terbang RM150.00.
Cerita pasal trip Korea akan di entrykan dalam blog Mama...(which is entah la bila)...
Belon Udara Panas (Part 2)...
Wednesday, March 25, 2009



Gambar di atas adalah sambungan entry sebelumnya... Aksi-aksi Alya adalah hasil penelitian dia dalam ceritaBarney yang mana kanak2 dalam cerita tu selambanya baring atas rumput... Alya pun baring sama... bila balik umah jenuhla Mama men-syampu rambut Alya yang panjang tu....
Petang tu seronokbetul..next time leh gi lagi ye Bapak....?
Alya & Belon Udara Panas...
Monday, March 23, 2009
Air Papan, Mersing
Monday, March 9, 2009
Like always,bila Mama ada kena outstation, Alya and Bapak will tag along (paksa rela oleh Mama). This time Mama ada site visit for her IPD Mersing project so kami sefamily decided untuk balik kampung Bapak di Rompin....
For the first time Alya diperkenalkan dengan laut... Air papan, Mersing.
Memula Mama & Bapak expect yang Alya ni takut air..tapi rupanya malu2 kucing aja..once dia dah tahu betapa seronoknya di pantai..itu budak kecit tak nakbalik...
Next time Mamaand Bapak akan bring Alya ke laut lagi yer sayang...
Subscribe to:
Posts (Atom)











